" Allah hears every unspoken word, sees every unseen wound, mends every unbearable pain "

Monday 6 February 2017

Come back

Decided to be active in blogging again, and its public. Yes, public.

Dah re-read semua blog post lama aku, tak banyak yang berubah cuma mungkin dulu cara penulisan aku lebih kasar segala carutan karut marut semua keluar, sekarang ni agak tenang, dan akan seboleh-bolehnya baca dan fikir sepuluh kali sebelum nak publish post. Kalau boleh tak mahu gaduh disebabkan oleh blog lagi. Tak akan exposed banyak pun dalam blog ni cuma akan ada selitan sedikit tentang itu dan ini tapi selalunya lah orang akan tahu juga pucuk pangkal cerita, tapi tak apalah. I'll be myself. Just don't talk bad about others, then everything will be good.

Sekarang ni umur aku dah menginjak ke dua puluh lima tahun, masih tak reti berkawan macam dahulu serba serbi kekok, fikiran terlampau negatif sampai kadang kadang memudaratkan diri sendiri, dulu suka melawa sekarang dah tak reti nak melawa langsung sebab self confidence drop teruks, tidak bersendiri dah ramai kawan alhamdulillah, dah kurus juga sampaikan aku makin risau sebab makin kurus apa lagi haa itu je lah, kalau ada nanti tambah, ohh aku dah berkerja dan dah nak berhenti kerja dah pun sekarang ni in about less than two weeks? yay mereput la lepas ni

Other than that, I'm trying my best to enjoy and appreciate my life a little bit more.
So, hello blogging world.
I've missed you.

No comments:

Post a Comment