" Allah hears every unspoken word, sees every unseen wound, mends every unbearable pain "

Thursday 1 June 2017

7th of Ramadhan

Blog last updated, 1st March and now here I am updating this blog again after two months.
Assalamualaikum. 

Dua bulan dah dan hari ni hari yang ke tujuh aku dan yang lain lain berpuasa. 
Banyak benda jadi sejak first march tu sampailah hari ni. Aku tak nak taip kat sini apa jadi, sakitnya hati ni Tuhan je yang tahu. Pendamlah sorang sorang sebab tak ada orang yang kisahpun sebenarnya. 

cuma aku harap Tuhan dapat tunjuk jalan keluar dari semua belenggu ni sebab aku dah penat sangat dan tekad aku satu. Pengharapan tu jangan diletakkan pada manusia, hanya Allah semata. Aku akan anggap Tuhan hantar kawan kawan dekat aku, hantar perasaan bahagia seronok dekat aku semua tu sementara je untuk uji aku, sekarang ni let them go, break my own heart and ask God to give me strength. Sembuhkan sendiri, rawat sendiri, cari kekuatan tu sendiri sebab kau cuma ada diri sendiri je sebenarnya. 

Kuatlah jadi seorang manusia dan bergantunglah harap tu pada Allah semata. 
-- dah dahlah tu menangis. 
Biar Allah atur baik baik cerita hidup aku dengan semua, sebab aku dah cuba sehabis baik dengan cara aku. I failed again for idk berapa ribu kali. 

Habluminallah, Habluminannas.


No comments:

Post a Comment